سلام. به وبلاگ راییکا خوش آمدید. این وبلاگ بیشتر برای من حکم دفتر یادداشت رو دارد (نه یادداشت مطالب روزمره بلکه چیزهایی که میخونم و خوشم میاد) و به همین دلیل خیلی حال و هوای وبلاگ رو نخواهد داشت.

  1. ida
    دسامبر 2, 2009 در 10:11 ق.ظ.

    سلام رایکای عزیز،خسته نباشی!
    مدتیه دارم درباره تاریخ هنر مطالعه می کنم و وبلاگت رو دیشب پیدا کردم و همه شو خوندم. باید بگم مجموعه مرتب و یک دستی فراهم کردی که از جهت کیفیت و مستند بودن هم قابل تقدیره؛ امیدوارم به کارت ادامه بدی و بابت اطلاعات ارزشمندی که ازت گرفتم ممنونم

  2. رضا
    اوت 26, 2011 در 6:19 ب.ظ.

    لطفا با من یک تماس بگیرید!

  3. سام
    نوامبر 14, 2011 در 11:46 ب.ظ.

    سلام
    خیلی کار ارزشمندی می کنید، ما نیاز به کمک شما داریم تا در دانشگاه لوییزیانا نمایشگاه هنر ایران برگذار کنیم. خیلی خیلی خوشحال می شم اگه با من تماس بگیرید.
    soorena.parsi@gmail.com

  4. Dara sheku
    اکتبر 8, 2012 در 12:10 ب.ظ.

    دوست نازنین هر کاری را باید ازکاردان ان که قدرش را میداند نظرخواهی کرد.ارزش کارتان بسیار والاست شما برای حقیقت های یک تاریخ ویک سرزمین ارزشمند کار انجام میدهید دوستان بسیار شما

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

