خانه > مطالب دسته بندی نشده > جنگل آئوکیگاهارا، جایی برای خودکشی

جنگل آئوکیگاهارا، جایی برای خودکشی

جنگل آئوکیگاهارا (Aokigahara) که به «جوکای» یا «دریای درختان» نیز معروف است، جنگلی است خفته در دامنه شمال غربی کوه فوجی در ژاپن. زمین این جنگل پوشیده از بقایای گدازه های آتشفشانی کوه فوجی است. این جنگل پردرخت، پس از پل گلدن گیت (Golden Gate) در سانفرانسیسکو، دومین مکانی است که بیشترین افراد برای پایان دادن به زندگی خود انتخاب می کنند. از سال ۱۹۵۰ بیش از ۵۰۰ نفر در این جنگل دست به خودکشی زده اند. بیشترین ارقام مربوط به سالهای ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ است به ترتیب با ۷۳ و ۷۸ خودکشی. در مکانهای مختلف این جنگل، راهنمایی هایی برای منصرف ساختن کسانی که به این دلیل به آنجا آمده اند، نصب شده است. در داستان Kuroi Jukai یا جنگل سیاه نیز، دو شخصیت اصلی داستان که عاشق و معشوق اند، در نهایت در این جنگل دست به خودکشی می زنند. در سال ۲۰۰۴ فیلم Jyukai – The Sea of Trees Behind Mt. Fuji به کار گردانی تاکیموتو تومویوکی درباره این مکان به اکران در آمد. این فیلم داستان ۴ نفری است که تصمیم به پایان دادن به زندگی خود در این مکان می گیرند.

(مرجع:ویکیپدیای انگلیسی)

  1. مارس 12, 2009 در 10:33 ب.ظ.

    چه جنگل زیبایی برای پایان دادن به زندگی ، مخصوصا محیط مه آلود عکس دوم ( نه افسرده ام نه تصمیم به خود کشی دارم ، فقط یه احساس بود . )
    ___________________________________________
    راییکا: آره کیان عزیز جای زیبایی است. البته من بخشهای خیلی نا خوشایندش رو حذف کردم. هر سال تعدادی داوطلب می رند و باز مانده اجساد رو که غالبا هم در وضع ناخوشایندی (به دلیل وجود حیوانات درنده) است، پیدا می کنند. البته برای کسی که به حس رفتن رسیده باشه، خیلی مهم نیست که بدنش چی خواهد شد بعدا …

  2. مارس 13, 2009 در 1:47 ق.ظ.

    می دونی راییکا جان ، خیلیا دوست ندارن راجع به مرگ و یا جسدشون بعد از مرگ صحبت کنن . ولی من به اطرافیانم گفتم دوست دارم جسدم رو اول همه اجزا بدرد بخورش رو جدا کنن و اهدا کنن و بقیش رو یا بسوزونن و به صورت کود در بیارن و زیر یه درخت بریزن و یا در آب بندازن که خوراک ماهیا بشه . فکر کنم اینکه خوراک درندگان هم بشه فکر بدی نباشه . چون اصولا بعد از مرگم جسدم برام مهم نیست. حداقلش اینه که یه استفاده مفید ازش بشه (فکر کنم کامنتم تبدیل به فیلم ترسناک شد)

  3. مارس 13, 2009 در 10:39 ق.ظ.

    راییکا جان ، انگار مورد غضب برنامه بالاترین قرار گرفتم. 35 ساهته که انرژیم منفیه و بازسازی نمیشه . دارم لینکهای خوبتو از دست می دم
    ____________________________________________
    راییکا: کیان جان یعنی وارد و خارج بالاترین هم که میشی، باز تغییر نمیده انرژیت رو در این 35 ساعت؟ من هم غیر عادی جدیدا انرژیم منفی میشه همش، یعنی چند تا رای که میدم و چند تا نظر.
    اون قورباغه هه که گذاشتی جای عکست خیلی با نمک ه :))). هر کی میبینمش می خندم. فقط مثل من شدی و جای ق و غ رو اشتباه گرفتی رو کیبورد. من بدون استثنا چ رو به جای پ می زنم و بر عکس :).

  4. مارس 13, 2009 در 5:32 ب.ظ.

    نه متاسفانه همچنان منفی هستم.برنامه جدید بالاترین باگ زیاد داره. امتیازها و کیلیک روی لینک رو هم درست نشون نمیده.
    قورباغه رو میگی؟ نه متاسفانه من تنبلی می کنم و نوشته هام رو قبل و بعد از پست ادیت نمی کنم. به همین علت غلط املایی زیاد دارم تو نوشته هام درستش کردم لطف کردی گفتی
    ______________________________
    راییکا: آها راستی می خواستم برم پای لینکت اینو بگم حالا فعلا اینجا میگم، قلمت خیلی روونه. خصوصا این دو نوشته اخیرت. 🙂

  5. مارس 13, 2009 در 6:37 ب.ظ.

    وای رایکا جان ! ممنون ، ممنون ،ممنون ! چرا به فکر خودم نرسیده بود؟ با یه خروج و ورود انرژیم برگشت.
    —————————————–
    چوبکاری میکنی رایکا جان

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

