بشقاب برنز ساسانی با نقش سیمرغ

بشثاب با نقش سیمرغ، جنس: برنز، قدمت: سده ی هفتم میلادی، قطر: 26.1 سانتی متر، محل نگهداری: موزه ی اسمیتسونیان

مرجع: وبگاه موزه ی اسمیتسونیان

  1. dariush
    ژوئن 17, 2012 در 5:32 ق.ظ.

    درود بر شما و ممنون از وب زیبا و پر محتوا یان امید وارم همیشه پیروز و سر افراز باشید.راستش من چند قطعه آثار باستانی از دوره ایلامیان دارم و میخواستم با فرسادن عکس آنها نظر شما را بدانم و اگر شما تخصوص در این زمینه دارید کمک کنید تا تاریخ دقیق تر آنها را پیدا کنیم اما من نمیدانم چه طور باید عکس آنها را برای شما بفرستم ممنون میشم اگر به من جوابی بدهید باز هم مرسی روز و شبتان خوش. داریوش

  2. ن ا ر س ی س
    ژوئن 17, 2012 در 5:50 ق.ظ.

    البته خیلی هم اعتباری نیست که همچه نقشی رو بشه سیمرغ عنوان کرد !
    من باشم میگم اسفنکس !!
    تقریبا طرح یک شیر بالدار هست …

  3. me
    ژوئن 18, 2012 در 10:09 ق.ظ.

    اين شيرداله نه سيمرغ

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

