خانه > آثار باستانی-تاریخی, ایران پس از اسلام > پارچه ی ابریشمی هزارساله با نقش شاهین باز سوار بر اسب

پارچه ی ابریشمی هزارساله با نقش شاهین باز سوار بر اسب

قطعه پارچه با نقش شاهین باز سوار بر اسب، قدمتک سده ی یازدهم میلادی، منطقه ی جغرافیایی: ایران، محل نگهداری: موزه ی ابگ استیفتانگ

مرجع: وبگاه موزه ی ابگ استیفتانگ

  1. ali
    ژوئن 27, 2012 در 7:55 ق.ظ.

    سلام تشکر فراوان از زحمات شما بنده از سایت شما کمال استفاده را نمودم درخواست راهنمایی دارم در مورد سایتها و یا وبلاگهایی مشابه سایت شما را دارم که البته بیشتر به دوران ایران پس از ورود اسلام پرداخته باشند چون بنده در این زمینه تحقیق مینمایم ممنون میشوم که راهنمایی بفرمایید

  2. ناشناس
    ژوئیه 2, 2012 در 6:56 ق.ظ.

    سلام. خیلی وقته که از وب شما مطالعه می کنم. باید تبریک بگم که وب بسیار خوبی دارین. می خواستم خواهش کنم اگر مقدور است برای وب، خبرخوان ایمیل قرار دهید تا از به روز رسانی ها به موقع با خبر بشیم. تشکر.

  3. ن ا ر س ی س
    ژوئیه 10, 2012 در 12:04 ق.ظ.

    http://mrvnd-2.persianblog.ir/
    اینجا رو یه نگاه بکن راییکا
    فکر کردم اول اومدم وبلاگ خودت 😐

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

